Monday, December 27, 2010

BABA saya!!

hahahahahaa......gelak dulu!!!
aku panggil dia "BABA"
dia tanya "baba mana?? Ali Baba ka??"
hahahahaha...
macam teruk je panggilan tu...
xkira!! nak panggil BABA jugak!!!
"BABA dah makan?"
"BABA bila nak balik?"
BABA itu....BABA ini....
lalalalaala...
"cuba jgn main2 boleh dak...eee x suka la!!"
alamak!!! BABA dah angin.....
hahahahhaaha...
alaaaa BABA cyg ni.....
chumel la BABA tu....
bukan empunya diri yg di gelar...
panggilan tu ja chumel...
empunya diri tu???? urmmm....
chumel kah???

chumel lagi empunya diri yang memanggil...
lalalalalala....
apa2 pun....saya sayang BABA saya ok!!!
jangan sapa2 berani kacau....
macam mana pun dia saya tetap sayang dia ok!!!
korang ada ka BABA??? xdak kan....
saya ja ada.....
lalalalalal.... BABA!!! 
love u....
miss u....

haaa!!! ingat satu cita....
time gaduh!! hahahaha....
konon nak setelkan problem....
tetiba dia tinggal saya dalam keta....
dia masuk ke 1 shopping complex ni...!!!
dalam hati "sampai ati dia tinggal aku..... :( ..."
pas tu bila masalah dah setel...
dia cakap "jom tengok wayang..tiket dah beli"
wahhhaaaa!!! rupanya....
dia tinggal aku tadi sebab dia nak beli tiket wayang!!!
hahahahaha...tu janji dia nak belanja aku tengok wayang bila dia balik....
so dia nak belanja aku la weyh!!!
tu la BABA saya....
dia suka wat sesuatu yang saya x jangka.....
sebab tu saya sayang BABA saya......




4 comments:

cUkAda (^^,) said...

saya nk jugak ada BABA..dlu sy ada PAPA...heee :)

sOs+h!taM+mAs!n said...

xpa skarang awk ada BB...
hehehe :) sy suka B...:P

cUkAda (^^,) said...

haha..tpi baba comey lagi..sbb tu sy jelez..weksss :P

sOs+h!taM+mAs!n said...

tp dia xsuka sy pnggil dia baba...
hahahaha...
pelik toi dak tu....